חוויית משתמש בעולמות הנדל”ן

בכל תחום שלא נסתכל, חוויית המשתמש עומדת במרכז. אם זה אתר אינטרנט, אפליקציה, מוצר או שרות, אנו תמיד חושבים על חווית המשתמש. כיצד נעצים את חווית הלקוח, כיצד נגדיל את שביעות הרצון. השקעה בחוויית המשתמש היא חלק מהאסטרטגיה השיווקית, האמצעי להתמודד עם המתחרים. אך כיצד באה לידי ביטוי חוויית המשתמש בשיווק נכסי נדל“ן?

האם חוויית המשתמש באה לידי ביטוי במוצר עצמו (הדירה) או בהליך המכירה? האמת שהתשובה היא שניהם; חוויית המשתמש מתחילה כבר בתהליך המכירה וממשיכה אל החוויה הנובעת מהשימוש בנכס. השאיפה שלכם בתור אנשי שיווק היא ליצור תהליך מכירה חוויתי, אשר ממחיש ללקוח את חווית ”השימוש“ במוצר, הלא הוא חווית המגורים בנכס. אל תחשבו על הצרכים שלכם, תחשבו על הצרכים של הלקוח. הלקוח מחפש נכס המתאים לצרכים האישיים שלו, למצבו המשפחתי. אך הוא גם זקוק להליך מכירה אשר חוסך לו זמן ומנגיש לו את המידע החשוב והרלוונטי בצורה יעילה. אם תהפכו את הכול לקל ונגיש, הלקוח יעריך זאת והדבר יעניק לכם יתרון תחרותי.

כיצד חווית המשתמש באה לידי ביטוי במכירת נכסי נדל“ן

עליכם לשאוף להיות הגורם המרכזי בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח. המפתח לכך נמצא באיסוף מידע על הלקוח וזיהוי הצרכים של הלקוח. כל לקוח מגיע מרקע אישי אחר ויש לו סיבות אחרות מדוע הוא מעוניין לרכוש את הנכס, ובהתאם לסיבותיו כך הוא בוחן היבטיו אחרים של הפרויקט. חווית המשתמש נובעת מתוך היחס האישי המזהה את הצרכים של הלקוח, גם אם לא הביע אותם בצורה ברורה, ומוליך אותו במסלול קנייה המספק לו את כל המידע הרלוונטי ומנטרל כל התנגדות לקניה. עליכם להבין כי הלקוח מעוניין לרכוש דירה, עבורו, עבור משפחתו – השאלה רק היא האם ירכוש את הדירה אצלכם או במקום אחר.

במהלך הליך המכירה, מלבד היחס האישי וזיהוי צורכי הלקוח, עליכם להדגיש את האספקטים הנכונים של הנכס – כלומר ליצור חיבור בין הצרכים האישיים של הלקוח לבין המאפיינים של הנכס; מאפיינים היכולים לגעת לדירה עצמה, לבניין, לפרויקט ולסביבה. למשל מה מחפשים זוגות עם ילדים קטנים הרוצים לרכוש דירה? מלבד מאפייני הדירה הם רוצים לראות שמדובר במקום בטוח עבור הילדים, מקום שנעים לגדל בו ילדים. הם עשויים להתעניין בגנים ציבוריים בהם יוכלו לשחק עם הילדים, גן ילדים, מוסדות חינוך, שירותים רפואיים, קרבה לעורקי תחבורה וכו‘. אלו הם הדברים אשר מעניקים ערך מוסף לנכס שאתם משווקים.

חווית המשתמש אינה רק תשובה לשאלות הלקוח. עליכם לצפות את השאלות מראש. אל תחכו שהלקוח ישאל אתכם על מאפייני הסביבה, הקדימו לספק לו את התשובות שהוא מחפש גם כאשר הוא אינו שואל אותן.

תקשורת וחוויית לקוח

חווית לקוח היא אינה דבר המתבצע אך ורק במהלך פגישת מכירות עם הלקוח, היא מתחילה עוד הרבה לפני שמתבצעת שיחת טלפון. חווית הלקוח מתחילה בשלבים הראשונים של התקשורת. אולי הלקוח החולם על רכישת דירה מתפנה לחקור ולאסוף מידע רק בשעות הלילה המאוחרות, כאשר סיים לעבוד וסיים את כל מטלות המשפחה. אלו הם הרגעים בהם הוא מחפש בגוגל, או ברשתות חברתיות – זוהי תחילתו של מסע הלקוח וכאן מתחילה התקשורת שלכם עם הלקוח. כאן מתחילה החוויה ואלו הם הרגעים הקריטיים שעליכם לבלוט מעל המתחרים.
עליכם לאפשר ללקוח ליצור אתכם קשר באמצעות ערוצי התקשורת הנוחים עבורו – זוהי יכולה להיות הודעת וואטסאפ, מילוי של טופס, הודעה בפייסבוק או אמצעים אחרים. עליכם להשתמש באמצעים הטכנולוגיים המאפשרים לכם להעניק ללקוח מענה באמצעים הנוחים עבורו. תוכלו להשתמש במענה אוטומטי ומערכות טכנולוגיות שונות המעלות את שביעות הרצון של הלקוח כבר מהרגעים הראשונים. זהו רגע קריטי במסע הלקוח וההזדמנות שלכם להתעלות על המתחרים.

טכנולוגיות בשירות חווית הלקוח

חווית הלקוח אינה יכולה להתבסס אך ורק על כישורי המכירות האישיים שלכם. גם איש המכירות הטוב ביותר זקוק לכלים טכנולוגיים המאפשרים לו להעצים את חווית הלקוח – אחרת תאבדו את הלקוח לטובת המתחרים. עליכם למצוא את שיטות השיווק המעניקות יותר ערך ללקוח. דוגמה טובה לכך היא המערכת של MOOZ360 המאפשרת ללקוח לקבל התרשמות מלאה מכל מאפייני הנכס והסביבה, זאת מבלי צורך לבקר בנכס.

המערכת של MOOZ360 מעניקה לכם חבילת כלים טכנולוגיים בעזרתם אתם משפרים את חווית הלקוח. זוהי מערכת שלמה לניהול שיווק נכסי נדל“ן, היא מספקת לכם מידע על הלקוח ואת מבחר הכלים המתקדמים להדמיה מושלמת של הנכס. המערכת עוקבת אחר ערוצי השיווק והקמפיינים השונים ומספקת לכם מידע וסטטיסטיקות, ומיישמת תהליכי אוטומציה על מנת להגדיל את אחוזי המכירות. המידע שתפיקו מהמערכת מאפשר לכם ליישם אופטימיזציה בתהליכי השיווק.

בזכות השימוש במערכת ניתן לתת מענה לכל הצרכים של הלקוח, תוך כדי חיסכון בזמן עבור הלקוח. לקוח המחפש דירה צפוי לפגוש במבול של פרסומים, רבים מהם בכלל אינם עונים על הצרכים של הלקוח וגורמים לבזבוז זמנו. הפתרון אינו באמצעות הצפת ההכרה במסרים שיווקים, הפתרון נמצא ביעילות והתמקדות במטרה. מערכת זו מאפשרת ללקוח לקבל התרשמות מהירה ואפקטיבית. החיסכון בזמן והיעילות שבהדמיה יוצרים חווית לקוח מנצחת השמה את הלקוח במרכז. זהו לא הנכס, שבמרכז אלא הצרכים של הלקוח. באופן אירוני, כאשר אתם מפנים את עיקר תשומת הלב אל הצרכים של הלקוח ולא אל המוצר שאתם מנסים למכור, כך אתם מצליחים יותר בהליך המכירה.

חברת MOOZ360 מציעה לכם מערכת המבוססת על טכנולוגיות. המערכת משלבת טכנולוגיות שונות אשר יחדיו מעניקות תשובה לכל השלבים במסע הלקוח. המערכת מגדילה את חווית המשתמש, יוצרת בידול ויתרון תחרותי ואפילו חוסכת לכם במשאבים.

נכתב ע"י תומר אדרי, מנכל מוז 360

קבע פגישת דמו מרחוק

להצגת הפתרון המלא לפרויקט הנדל"ן

עדכונים נוספים

קבע פגישת דמו

אנו ב- MOOZ 360 רוצים לתת לכם את כל האפשרויות הנכונות לשיווק הפרויקטים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את הדרך הנוחה ביותר שבה נוכל להציג לכם את היתרונות העצומים שכלולים בפלטפורמה.

360 MOOZ מעמידה לשירות לקוחותיה ניסיון של למעלה מעשור בתחום שיווק נדל"ן במטרה לתת בטחון לדיירים ולהנגיש את הפרויקט ללקוחות כחוויה רגשית וייחודית.