מכירת נדל“ן מרחוק

התקופה האחרונה חידדה לנו את ההבנה והצורך ביצירת אינטרקציה בין אנשים,
החדשנות במכירה מרחוק היא אחד הפקטורים המרכזיים בדרך להצלחה עסקית. המכירה מרחוק היא הדרך לספק יותר ערך ללקוח ולזכות ביתרון תחרותי מובהק.
אחרי שנים רבות שבהן לא ראינו חדשנות בענף הנדל“ן, דברים מתחילים להשתנות. חברת MOOZ360, אשר זיהתה את הפער בין האפשרויות הטכנולוגיות הקיימות לבין יישומן בשיווק פרויקטים אונליין, מביאה לכם את המילה האחרונה בתחום הנדל“ן.
החברה מביאה לשוק הנדל“ן הישראלי את הכלים לשיווק חכם ויעיל של נכסי נדל“ן עתידיים ובנויים – את הכלי המאפשר מכירת נדל“ן מרחוק, בנוחות , במהירות ושימוש של כל הכלים החדשניים של מכירה והכל בפלטפורמה אחת שמבוססת אונליין.
במשך שנים ענף הנדל“ן נשען על מכירות פרונטליות, גוזלות זמן ומשאבים ולא תמיד יעילות. בעוד הטכנולוגיות התפתחו בקצב מואץ והעולם עבר שינוים רבים במיוחד בתקופה האחרונה . מכירות הנדל“ן התבססו על דירות לדוגמה ושיווק באתר הפרויקט. חברות הנדל“ן אמנם התעוררו מאוחר, אך החברות שהיו הראשונות לאמץ את הטכנולוגיות המאפשרות מכירת נדל“ן מרחוק כבר קצרו את הפרות. הן זכו להצלחה גם בימים שבהם מגבלות הקורונה שיתקו את השוק וגם אחריה. אין מדובר בהימור עסקי ועוד חוסר וודאות בענף – מדובר בהצלחה מוכחת. מכירת נדל“ן מרחוק נחשבת לדבר החם ביותר בתחום, שמביאה תוצאות מוכחות, והקלה משמעותית לחברת הנדל”ן.

כיצד מתבצעת מכירת נדל“ן מרחוק

הקושי המרכזי במכירת נדל“ן מרחוק הוא הקושי להעניק ללקוח את החוויה החושית הנדרשת על מנת להתרשם מהנכס. עד היום התרגלנו לעשות זאת באמצעות דירות לדוגמה וביקורים באתר הפרויקט. כך הלקוח יכול להתרשם מהדירה, מהאזור וחווית המגורים שהנכס מציע עבורו.
הכלים המתקדמים אשר חברת MOOZ360 מעמידה לרשותכם מאפשרים לכם ליצור חוויה אפקטיבית המעניקה ללקוח את ההתרשמות החווייתית באמצעים דיגיטליים.
מכירת נדל“ן מרחוק מביאה אתגרים. היא דורשת פתרון מלא לצורך הצגת הנכס וחברת MOOZ360 מחזיקה בכלים הטכנולוגים המאפשרים לעשות זאת בצורה יעילה המוסיפה ערך על פני שיטות המכירה המסורתיות. איננו מסתפקים אך ורק בתכניות 2D/3D ומפרט הדירה. אנו לוקחים את אמצעי ההמחשה צעד אחד קדימה. בזכות כלי ההדמיה שלנו אנו יכולים להעניק ללקוח סיור ווירטואלי 360 ונוף קומות בנכס. הלקוח יכול ליהנות מסיור ווירטואלי המאפשר לו לבחון ולהתרשם מכל מאפייני הנכס והסביבה – מעיצובי הפנים וכיווני האוויר ועד התמונה הגדולה הכוללת את הפרויקט בשלמותו, השכונה והסביבה. ההדמיה המקוונת מאפשרת לחברות הנדל“ן לבנות חבילה שיווקית חווייתית המספרת את הסיפור והקונספט ועונה על כל שאלות הלקוח והצרכים הויז‘ואלים.

מערכת מבוססת ערך

ההצלחה של חברת MOOZ360 נובעת מהיכולת שלה להציג ערך גם ללקוח הקצה אשר יכול ליהנות מפתרון קל ונוח. פתרון המספק לו את כל התשובות, וללא הצורך להגיע לפגישה פרונטלית. כשהלקוח נכנס למערכת , הוא עובר חוויה רגשית המעניקה לו התרשמות מקיפה מהפרויקט, בזמן קצר ומכל מקום.
משווקי הנדל“ן זוכים במערכת העונה על כל המרכיבים של השיווק – מהאינטראקציה עם הלקוח ועד מעקב ממוקד וניהול קמפיינים. המערכת ניתנת לקסטומיזציה מלאה וניתן בקלות להלביש אותה על כל פרויקט וכל קונספט מיתוגי. המערכת מעניקה פתרון מושלם כאשר משווקים למשקיעים זרים בחו“ל. זוהי מערכת המשפרת את כל הליכי המכירה, חוסכת בזמן והכי חשוב מעלה את אחוזי סגירת העסקאות.

נכתב ע"י תומר אדרי, מנכל מוז 360

קבע פגישת דמו מרחוק

להצגת הפתרון המלא לפרויקט הנדל"ן

עדכונים נוספים

קבע פגישת דמו

אנו ב- MOOZ 360 רוצים לתת לכם את כל האפשרויות הנכונות לשיווק הפרויקטים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את הדרך הנוחה ביותר שבה נוכל להציג לכם את היתרונות העצומים שכלולים בפלטפורמה.

360 MOOZ מעמידה לשירות לקוחותיה ניסיון של למעלה מעשור בתחום שיווק נדל"ן במטרה לתת בטחון לדיירים ולהנגיש את הפרויקט ללקוחות כחוויה רגשית וייחודית.