פרסונליזציה ללקוחות נדל“ן – העתיד כבר כאן!

כולנו מבינים שפרסונליזציה היא אחד הכלים החזקים ביותר בשיווק. פרסונליזציה מאפשרת לנו המשווקים למקד את המסרים השיווקיים ללקוח, תוך כדי מינוף כל המידע שיש לנו על הלקוח. למשל כאשר חברה מכירה את הרגלי הצריכה של צרכן היא יכולה להציע לצרכן מבצע קידום מכירות המבוססים על היסטוריות הקניות. אסטרטגיה שכזו תביא להגדלת שיעורי ההמרות.

אך מה קורה בשיווק נדל“ן? כאשר מדובר בשיווק נכסי נדל“ן נושא הפרסונליזציה הופך ליותר מאתגר. הטכנולוגיות המודרניות מאפשרות למשווקים ליהנות משפע של כלים טכנולוגיים, ובדגש חזק על המידה הדיגיטלית. באמצעו כליים אלו ניתן ליהנות מהיתרונות של הפרסונליזציה בשיווק ולשלב אותם עם תהליכי אוטומציה. אך מצד שני אלו העוסקים בשיווק נדל“ן דווקא מרגישים כי הם נשארו מאחור בכל הנוגע לפרסונליזציה ואוטומציה במכירת נכסי נדל“ן.

מי הלקוח שלכם? האם הוא מחפש נכס להשקעה או האם הוא מחפש דירה למגורים? האם יש לו משפחה וחשוב לו לחפש פרויקט בסביבה המאפשרת לגדל ילדים? כל אלו הן שאלות חשובות המשפיעות על בחירת הנכס. בהתאם לצרכים האנשים בוחרים את מאפייני הדירה ובוחנים את מאפייני הפרויקט והסביבה. שיווק של פרויקט שאינו מתאים לצרכים של הלקוח יפגע באחוזי המכירות ויגרום לבזבוז משאבי השיווק.

עד היום הפרסונליזציה הייתה לכל היותר היכולת של איש המכירות לאפיין את הלקוח העומד מולו במכירה הפרונטלית ולנסות להדגיש את המסרים השיווקיים הרלוונטיים. אין בזה שום דבר רע, אך איננו חיים בתקופת האבן. כיום יש לנו טכנולוגיות המאפשרות למנף את השיווק וליישם כלי פרסונליזציה בשיווק נכסי נדל“ן. כך איננו צריכים לנחש ואיננו צריכים לבזבז זמן ומשאבים.

פרסונזליציה – העתיד כבר כאן

הכירו את MOOZ360, הסטארטאפ שיעקב אחר כל לקוח ויספק לכם נתוני לקוח בזמן אמת. בזכות מערכת ניהול השיווק של MOOZ360 אתם יכולים ליהנות מכלים טכנולוגיים מתקדמים המעניקים לכם פרסונליזציה ואוטומציה – כלים תומכי מכירה המאפשרים לכם ליישם תהליכי פרסונליזציה בהליך המכירה ובאמצעי זה להגדיל את אפקטיביות השיווק והמכירות.

המערכת מספקת לכם אנליטיקס בעל ערך לגבי הלידים. האם הלקוח קרא לגבי החברה היזמית, האם ביקר בדפי הפרויקט, האם ביקר בדירות אחרות וכל המידע אשר יכול לסייע לכם ליישם פרסונליזציה בתהליך השיווק. מהיום אין צורך לתחקר את הלקוח בשאלות מיותרות, אתם יכולים ליהנות ממערכת אוטומטית אשר עושה את המחקר בשבילכם.

ניתן ללמוד הרבה מכלי האנליטיקס. הם מאפשרים לכם להכיר יותר טוב את הלקוח , צרכיו והעדפותיו. כאשר אתם מבינים את הצרכים של הלקוח אתם יכולים להרכיב עבורו את המסרים השיווקיים המדגישים את יתרונות הפרויקט בהקשרם הרלוונטי.

נכתב ע"י תומר אדרי, מנכל מוז 360

קבע פגישת דמו מרחוק

להצגת הפתרון המלא לפרויקט הנדל"ן

עדכונים נוספים

קבע פגישת דמו

אנו ב- MOOZ 360 רוצים לתת לכם את כל האפשרויות הנכונות לשיווק הפרויקטים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את הדרך הנוחה ביותר שבה נוכל להציג לכם את היתרונות העצומים שכלולים בפלטפורמה.

360 MOOZ מעמידה לשירות לקוחותיה ניסיון של למעלה מעשור בתחום שיווק נדל"ן במטרה לתת בטחון לדיירים ולהנגיש את הפרויקט ללקוחות כחוויה רגשית וייחודית.