דיוור מקוון בשיווק נדל“ן

דיוור מקוון הוא אחד מכלי השיווק שיש לנו. אפשר להפיק ממנו תועלת רבה, אך בתנאי שמשתמשים בו נכון. המחקרים מראים כי ארגונים אשר מטמיעים תהליכי פרסונליזציה זוכים להצלחה בשיווק באמצעות דואר אלקטרוני. יש לציין כי פרסונליזציה היא הרבה יותר מפניה אל הלקוח בשמו או ברכה ליום ההולדת – פרסונליזציה מתקדמת מבוססת על הבנה של הרגלי הצריכה והמאפיינים הסוציו-אקונומיים של הלקוח. בהתאם לכך תוכלו לשווק לו את נכסי הנדל“ן המתאימים מבחינת הגודל, המאפיינים, המיקום והעלות. בזכות הפרסונליזציה תוכלו למתג את עצמכם נכון ולהעביר את המסרים השיווקיים הנכונים.

דיוור אלקטרוני – כיצד נעשה זה נכון

פרסונליזציה היא מעל הכל, אך ישנם פרמטרים נוספים שעלינו לקחת בחשבון. שימו לב שזוהי אינה רשימת שלבים, אלא פרמטרים שונים שעליהם לשים דגש:

סיגמנטציה – עלינו לנתח את הלקוחות לקבוצות על פי מאפיינים. בשיווק נדל“ן זה יכול להיות מאתגר, אך עליכם למצוא מאפיינים משותפים ולחלק את הלקוחות לקבוצות שונות על סמך ההתנהגות הצרכנית והמידע שנאסף עד עכשיו.

תהליכי אופטימיזציה – האופטימיזציה היא דבר שעליכם ליישם תמיד בכל פעילות שיווקית. תמיד עליכם להיות עם היד על הדופק ולבדוק את ביצועי ההווה לעומת ביצועי העבר. כך תוכלו ללמוד תוך כדי הדרך ולראות מה מביא תוצאות ובהתאם לכך לשפר את הקמפיין. האופטימיזציה מתבצעת לכל אספקט של תהליך השיווק, כמו למשל הפרסונליזציה , אך גם השפה השיווקית.

במסגרת תהליכי האופטימיזציה מומלץ לערוך ניסוי על קהל מצומצם עבור כל קמפיין. כך תוכלו לנתח את יעילות הקמפיין ולערוך שיפורים אחרונים לפני שתפנו לקהל גדול. קחו בחשבון את תזמון הדיוור ואפילו הכותרות; בסופו של דבר הכל משפיע.

כותרת ההודעה – כאשר הדיוור המקוון מופיע בתיבת הדואר, הלקוח עשוי לפתוח את ההודעה, להתעלם ואפילו למחוק אותה. ההחלטות הללו מתבצעות בשבריר שנייה. עליכם להרכיב כותרת מפתה. העקרונות השווקים המקובלים מנסים לאזן בין יצירת תחושת דחיפות וסקרנות.

גוף ההודעה והעיצוב – יש להשקיע הרבה מחשבה בתכנון גוף ההודעה, השפה השיווקית המילולית והגרפית, אורך ההודעה וכל המבנה. כל פרט משחק תפקיד מבחירת הגופנים והצבעים ועד המבנה הכללי של ההודעה. אתם צריכים להעביר את המסר בצורה יעילה ומותאמת לקהל היעד. זהו תחום מקצועי לחלוטין וישנם מחקרים רבים בנושא. אל תשכחו לקחת בחשבון את ההתאמה לסוגי מדיה שונים.

חשוב להשתמש במערכות דיוור אלקטרוני המאפשרות לכם פונקציות מתקדמות, תזמון וכלי ניתוח. למשל באמצעותן תוכלו לדעת האם הלקוח הקליק על ההודעה ותוכלו לתזמן שליחה חוזרת. אך נסו לעשות זאת במועד אחר ו/או באמצעות יצירת כותרת אחרת. מצד שני אינכם רוצים להציף את הלקוח, דבר היוצר התנגדות.

נכתב ע"י תומר אדרי, מנכ"ל סטודיו Y

שיתוף:

עדכונים נוספים

קבע פגישת דמו

אנו ב-Y Studio רוצים לתת לכם את כל האפשרויות הנכונות לשיווק הפרויקטים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את הדרך הנוחה ביותר שבה נוכל להציג לכם את היתרונות העצומים שכלולים בפלטפורמה.

Y Studio מעמידה לשירות לקוחותיה ניסיון של למעלה מעשור בתחום שיווק נדל"ן במטרה לתת בטחון לדיירים ולהנגיש את הפרויקט ללקוחות כחוויה רגשית וייחודית.

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. ראה את מדיניות הפרטיות שלנו.