כיצד נשפר את יחסי ההמרה בשיווק נדל“ן?

שיפור יחסי ההמרה הוא אחד היעדים שלנו בכל קמפיין לידים. אך בפועל אנשי השיווק לא תמיד יודעים כיצד ניתן לשפר את יחסי ההמרה. במקרים רבים הם פשוט מגדילים את תקציב השיווק על מנת להגדיל את כמות הלקוחות, אך כמובן שיש כאן חוסר יעילות. עלינו למצוא את הדרכים שיגדילו את יחס ההמרה ויביאו ליותר סגירה של פגישות עם הלקוחות, ובסופו של דבר יותר רכישת דירות.

כדאי גם להבין ששיפור יחסי ההמרה הוא לא רק שיפור של תהליך ספציפי בשיווק אלא אסטרטגיה שלמה הכוללת שיפור של מספר תהליכים: מטירגוט נכון ועד הדרכת איש המכירות ישנם אספקטים שונים הדורשים את תשומת הלב. אם אנו רוצים לשפר את יחסי ההמרה עלינו לטפל בכל אספקט בנפרד – המסרים השיווקיים, הטיפול בלידים, הליך המכירה ופוסט מכירה.

המסרים השיווקיים

כל איש שיווק יודע שיש להתאים את המסרים השיווקים והשפה השיווקית בהתאם לקהל היעד, אך בפועל הביצוע לא תמיד קולע למטרה. אחת הטעויות היא שאנו מתמקדים יותר מידי בדירה ולא בתועלות שבה, או שאיננו לוקחים בחשבון את המיקום של הלקוח במסע הלקוח. קמפיין דורש מעקב צמוד וחידוד של המסרים במהלך הדרך. לכל אורך הקמפיין יש לנתח אותו וליישם תהליכי אופטימיזציה. אנו רוצים לוודא שהקמפיין שלנו מגיע אל הקהל הנכון, אנשים שבאמת שוקלים לרכוש דירה. מדד ההצלחה שלנו הוא מקסום הלידים האיכותיים תוך כדי שמירה על מסגרת התקציב.

הטיפול בלידים

לידים פותחים את הדלת ליצירת הקשר הראשוני עם הלקוח. בשיווק נכסי נדל“ן אנו חותרים לצורך קביעת פגישה, או אפילו פגישה ווירטואלית כפי שנעשה היום בשיווק נדל“ן מרחוק. ישנם משתנים שונים היכולים לגרום לכם לאבד את הלקוח בנקודת זמן זו – עליכם לבחון את מהירות התגובה. קחו בחשבון שהלקוח נחשף לנכסים שונים ומי שהקדים יכול לגרוף את המכירה. חשוב לבחון את כל התנהלות השיחה עם הלקוח ויעילות העברת המסרים השיווקים. מסיבה זו חשוב להשקיע בהדרכת אנשי המכירות ותסריטי שיחה. גם אם מדובר במוקד תיאום פגישות, עדיין יש כאן צורך חזק במיומנויות מכירה.

הליך המכירה

כאן עליכם לבחון את היכולות של איש המכירה והמיומנויות שלו בסגירת מכירה. חשוב להשקיע באימון והדרכת אנשי המכירות על מנת לתת להם את הכלים לצורך נטרול התנגדויות וסגירת המכירה. נקודת חולשה של רבים היא חוסר התאמה של תהליך המכירה ללקוח. יש לקחת בחשבון את הרקע שלו, אפילו הערוץ באמצעותו הגיע אליכם משחק תפקיד.

פוסט מכירה

בעוד רבים מסופקים ומסתפקים בסגירת המכירה, כדאי גם לחשוב כמה צעדים קדימה. לקוח מרוצה הוא שגריר של המוצר. לקוח מרוצה ידבר בשבחו של פרויקט הנדל“ן ויעביר מסרים שיווקים אותנטיים. אפילו ישנו סיכוי גבוה שהמעגל החברתי שלו הוא בעל מאפיינים סוציו-אקונומים התואמים לקהל היעד שלכם. לכן חשוב שתלוו את הלקוח גם לאחר המכירה.

ולסיום אל תשכחו להשתמש במערכות הטכנולוגיות המתאימות, המערכות בעזרתן תוכלו לשפר את האספקטים השונים של המכירה וליהנות מתהליכי אוטומציה, כלי ניתוח מתקדמים ועוד.

נכתב ע"י תומר אדרי, מנכ"ל סטודיו Y

שיתוף:

עדכונים נוספים

קבע פגישת דמו

אנו ב-Y Studio רוצים לתת לכם את כל האפשרויות הנכונות לשיווק הפרויקטים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את הדרך הנוחה ביותר שבה נוכל להציג לכם את היתרונות העצומים שכלולים בפלטפורמה.

Y Studio מעמידה לשירות לקוחותיה ניסיון של למעלה מעשור בתחום שיווק נדל"ן במטרה לתת בטחון לדיירים ולהנגיש את הפרויקט ללקוחות כחוויה רגשית וייחודית.

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. ראה את מדיניות הפרטיות שלנו.