שיפור ביצועים בזמן אמת

אם אתם עוסקים בניהול שיווק של פרויקטים בנדל“ן אתם בוודאי מבינים שמעולם אינכם מגיעים להזדמנות לנוח על זרי הדפנה. אתם תמיד צריכים לחפש מה ניתן לעשות על מנת לשפר את הביצועים השיווקיים ואת היכולות האישיות של צוות המכירות. באחריותם של מנהלי השיווק להעניק לאנשי המכירות את הכלים הנכונים לצורך העצמה אישית ושיפור כישורי המכירות. אך לא נשכח שגם מנהלי השיווק זקוקים לכלים המאפשרים להם למדוד ולהעריך את הביצועים. כך הם יכולים לזהות כשלים ונקודות חולשה, כך הם יכולים לזהות מה מביא להצלחה ולדעת היכן להשקיע את האנרגיות. גם משאב הזמן של מנהלי השיווק הוא מוגבל ולכן יש צורך בפלטפורמות לניהול השיווק, בעזרתן תוכלו לשלוט על כל התהליך ולזהות היכן צריך להכניס שיפורים.

מערכות שכאלו יכולות לשפר את טרגוט הלידים, שיעורי ההמרה, סגירת העסקאות ושביעות הרצון של הלקוחות.

אז כיצד נשפר את הביצועים בזמן אמת?

מערכות לניהול קשרי לקוחות CRM ומערכות ייעודיות לניהול שיווק נדלן הן המפתח להצלחה. עליכם להבין כי תוך כדי הפעילות העסקית שלכם, הכוללת הצלחות וכישלונות, מצטבר ידע ארגוני רב ערך. הבעיה לא מחסור במידע ארגוני, הבעיה היא שאיננו יודעים כיצד לנצל ולמנף את אותו המידע שנמצא בידינו. להלן כמה טיפים מעשיים, המבוססים על המידע הארגוני הקיים, ואשר יכולים להביא לשיפור התוצאות ושמירה על סטנדרטים גבוהים:

סקרים טלפוניים – להצלחה או כישלון של המכירה ישנם שני צדדים – איש המכירות והלקוח. על מנת לעזור לאיש המכירות לפעמים צריך לפנות אל הלקוחות ולשמוע את דעתם. אתם יכולים לבצע סקרי דעת קהל בקרב מאגר הלקוחות הקיימים ואלו אשר נטשו במהלך התהליך. הסקרים הללו יעניקו לכם תובנות לגבי חווית המכירה מנקודת מבטו של הלקוח, כך תוכלו לדעת מה לעשות על מנת לשפר את המכירות ולהקטין את אחוזי הנטישה.

ניתוח השיחות – המערכות הטכנולוגיות העומדות לפנינו מאפשרות לנו לנתח את שיחות המכירה בצורות שונות. אנו יכולים להפיק מהן מידע על הביצועים האישיים של אנשי המכירות, על חסמים והתנגדויות בקרב הלקוחות ותובנות שונות בעזרתן נוכל לשפר את תהליך המכירה. אנו לא מדברים אך ורק על סטטיסטיקות כמו מספר שיחות ומשך כל שיחה, אלא גם האזנה לשיחות מוקלטות. בזכות זה נוכל ללמוד הרבה גם על הלקוחות וגם על טכניקות המכירה המביאות תוצאות. בעזרת מידע זה נוכל לשפר את מערך האימון וההדרכה וכך לשפר את הכלים העומדים לרשות אנשי המכירות.

מיפוי מיומנויות – על מנת לעודד את ההתפתחות המקצועית של כל איש מכירות, עליכם למפות את המיומנויות השונות הדרושות לצורך המכירות. לכל איש מכירות ישנן חוזקות וחולשות הנוגעות למיומנויות אלו, ובעזרת מיפוי המיומנויות תוכלו לעבוד עם כל איש מכירות על מה שצריך לשפר אצלו.

אלו הם תהליכים שעליכם לעסוק בהם באופן קבוע.

נכתב ע"י תומר אדרי, מנכ"ל סטודיו Y

שיתוף:

עדכונים נוספים

קבע פגישת דמו

אנו ב-Y Studio רוצים לתת לכם את כל האפשרויות הנכונות לשיווק הפרויקטים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את הדרך הנוחה ביותר שבה נוכל להציג לכם את היתרונות העצומים שכלולים בפלטפורמה.

Y Studio מעמידה לשירות לקוחותיה ניסיון של למעלה מעשור בתחום שיווק נדל"ן במטרה לתת בטחון לדיירים ולהנגיש את הפרויקט ללקוחות כחוויה רגשית וייחודית.

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. ראה את מדיניות הפרטיות שלנו.